2008-01-08

Skoldag, Igen. ( Cases Dagblogg )

Andra inlägget nu.
Jag kommer försöka döpa mina inlägg noga så att ni vet om det handlar om min dag,
bilder, eller något annat. I Cases Dagblogg kommer det också finnas Dagens Klädsel & Dagens Lunch.
Idag bytte vi platser igen. Jag vet, det låter fjantigt, men vi måste ha bestämda platser
i klassrummet eftersom våran klass har vissa pratiga personer. xD
Sitter brevid Elias, men Allis och Jimmy finns och vid mitt bord, som tur är.
Pecka, våran slöjdlärare är bara vikarie nu..
Biblotikarien har slutat.
En annan lärare har slutat.
Det har hänt mycket under jullovet.
Detta var typ min skoldag.
Min lunch såg ut såhär:
En halv hamburgare, 1 LITEN slev potatismos med klumpar i & ett glas vatten.
Jag var allvarligt talat inte hungrig.
Klädslen så mera ut såhär:
Brun tröja m. Långa Ärmar - H&M
Svarta Jeans - Lindex
Svart dragkedjeströja - ?
Vinter kängor - Intersport
Svart vinter jacka - ?

Detta var då min dag. Kommer kanske mera idag. Vi får väl se.
Love

Case

Inga kommentarer: