2008-02-28

Ny Layout ( Cases dagblogg )

Har gjort en ny layout idag.
Ska ändra infot lite också.
Jag börjar bli haj på Blogger nu.
Höll på med en layout då, och sedan blev den förstor..
Sedan ändrade jag den tills den blev lagom, och då kom jag
på att man kan ta bort ' kanterna ' xD
Men layouten blev inte så fin. Orkade inte göra något bättre.
Fyllde ju faktiskt 12 igår.
Fick gå hem från skolan för att jag mådde bajs illa.
Idag är jag också hemma. Asförkyld..

Jag fick en ny mobil igår. WIIE!
Till jul önskar jag mig en kamera. ;)
Men kameran på mobilen var rätt så bra..
Hade tänkt att ladda upp en video på när jag sjöng..
Men jag kommer inte ihåg hur man gör för att omvandla
filer. xD Jag är föresten förälskad i min walkman <33
Kommer antagligen skriva fler inlägg här idag, eftersom
jag har så bääästigt tråk ,

Dagens Låt: Secondhand Serenade - The Last Song Ever

Dagens lunch bestod av: Ingen, xD

Dagens Outfit:
Svarta jeans - Lindex
vit tröja m. korta ärmar - H&M

Citat:
Inget ..

1 kommentar:

david santos sa...

Gutem mornem, Case.
I loved this blog.
Good luck.