2008-02-29

Case´s Dagblogg

Varit på Rödsleskolan idag och hjälpt syrran med att
flytta böcker till hennes nya skåp.
Vårvarmt ute, och jag behöver verkligen en ny jacka!
Svättas ihjäl i jackan jag har nu.
Rebecca och jag bestämde att vi skulle va på måndag,
så måste väl se till att ta fram busspengar igen.
Men Rebecca är alltid rolig att va med.
Problemet är att jag inte har någon tia.
Vi har kommit fram till att om man har en tia, och busschaufören inte har
växel får man åka gratis. Det är smart.

Dagens Låt:
Lost Prophets - Wake up

Dagens lunch bestod av:
Köttfärslimpa & 1 potatis. Ursch.

Dagens Outfit:
Svarta jeans - Lindex
Svart kortärmad tröja - ?

Citat:
Fläkt - * Börjar tjuta *
Jonathan - Jag tror jag har fått tinitus.

Citat 2:
Magnus: * läser nåt papper om handbollstunering * Tjejer får dubbelt så mycket poäng när dom gör mål... Svante, det var ju synd att du nyss har klippt dig.
Klassen: * Skratt *

Svante hade typ aslångt hår förut, xD

And who I am?
That´s a secret I never tell.
You know you love me.
xoxo Case.

Inga kommentarer: