2008-03-04

Case Dagblogg

Måste börja med dagens citat!
Julia: JAG TRAMPADE I TACOLÅDAN!
Rebecca & Jag: *skratt*

Vi satt i matsalen ( sist kvar, som vanligt ) och sedan trampade Julia
i tacoslådan som någon hade tappat på golvet.
Snacka om att vi skrattade åt henne.

Va ju med Rebecca igår, därför skrev jag inget igår.
Vi spelade Wii och Xbox och pratade sedan en massor.

När vi spelade Shrek på Xbox:
Rebeccas morfar: Vad är det för svart idiot som springer runt inne i mitten?
Jag: Det är jag!

Rebecca skrattade hur mycket som helst åt det.
Föresten så såg på vi Nickelodeon också.
Såg på Jimmy Newtron eller vad han nu heter.

Jag kommer ihåg vad Robinson Cruieses ( stavning ) orginal titel är fortfarande.
Hjälpte min syrra med det lite efter jul, och kommer fortfarande ihåg att
den heter: The life and strange surprising adventures of Robinsson Cruies, of York, Marine 1-3.
Lite långt, och stavningen är nog inte korrekt, men ändå.

Haft ett nationellt prov.
Gick nog dåligt..

xoxo
Case

Inga kommentarer: