2008-03-27

God Natt .

Just nu försöker jag knappra så tyst som möjligt
på tangenterna, eftersom syrran stör sig på det.
Hon ser på Criminal Minds, precis som jag.
Har nyss suttigt inne hos mamma och pappa och gl0tt på
Kust Bevakarna och Ssrs och Vad blir det för mat.

Nu blir det slutet på Criminal Minds och sedan
Gordan Ramsys Kitchen Nightmares.
Det är kul när dom svär hela tiden.

Snart är lovet slut, tyvärr.
Alla dagar har passerat för snabbt, och jag
har knappt gjort någontingen på lovet.
Iallefall har det varit skönt med lov.

Måste gå nu för att hinna göra mig iordning.
Är rätt så trött, klockan är igentligen bara 21. 45 just nu.
Men när jag lägger mig i sängen och sätter på tvn kommer
jag väl somna som en stock ändå.

Föresten, har dumpat gamla bilddagboken halvt nu,
och börjat köra ' the photo diary '
men det är nästan bara svenskar där med.

Ska gå nu, får väl se om det kommer några snygga bilder
från påsk eller från tingseryd imorgon,
eftersom ajg inte har orkat ladda in dom på flera veckor.

God natt allihopa.

/ Case

Inga kommentarer: