2008-03-02

Snödroppar heter det ,

Har varit ute nästan hela dagen!
Kom nyss in efter en promenad i stadsparken tillsammans med
min syster.
Det börjar komma moln på himlen nu.
Tog lite kort i Stadsparken som jag kanske lägger ut imorgon.

Blir nog föresten ingen bloggning imorgon , när jag tänker på det.
Ska ju va med Rebecca M, så jag måste ta fram en tia till bussen..

Igår hade jag ju lovat mera bloggning, men det blev inget,
eftersom vi hade släktfest eftersom jag fyllde år i onsdags.
Dom stannade till ca klockan 17.00, och sedan åkte jag till Maxi och handlade,
och klockan 18.00 blev det film.. Cinderella Story var faktiskt bra!
Hann ju inte göra listorna igår, så vi får väl se här istället..

Dagens Låt: Catch Me When I Fall - Ashlee Simpson

Dagens lunch bestod av: Inget, xD

Dagens Outfit:
Jeans - Lindex
Linne m. fjärilar på - ?

Citat:
Jag: Det var massor med vitsippor i parken!
Mamma: Va säger du?
Jag: NEJ! VAD FAN SÄGER JAG?!
Lisette: Snödroppar heter det.
Jag: Just det, de heter det!

Tror jag slutar med dom flesta listorna nu. Kommer nog
bara köra med dagens citat..

xoxo
Case

Inga kommentarer: