2008-08-16

Logiska förklaringar

Jo, jag måste verkligen sluta skriva inlägg som inte
har något viktigt att meddela.
Fast problemet är att det inte händer något
nytt som jag kan skriva i bloggen.
Suck för mig. Jag har nästan aldrig en bra,
logisk förklaring på saker och ting..
haha.
Jag måste dock tillägga att jag älskar två sidor just nu;
www.tjuvlyssnat.se
&
www.horseisle.com

Även älskar jag att kolla på bloggar!
Har 3 favoritbloggar.
Linnea Nilssons, Sara Nilssons och Lisa Chens.
Dom är verkligen värda att kolla in.
Jag länkar redan till Linnea och Saras,
och överväger att lägga in en länk till Lisas också.

Några favoriter på Tjuvlyssnat då:

Två killar ~10 står och betraktar det två meter höga och spetsiga staketet runt Maria Elementar grundskola.
Kille 1: Undra varför man har gjort ett sånt här staket?
Kille 2: Det är för att man inte ska kunna göra inbrott i skolan.
Kille 1 (tittar skeptiskt på sin vän): Visst! Som om nån skulle bryta sig in för att plugga i smyg!

Två tjejer ~14 står och pratar. Tjej 1 har en Intersport-tröja med ett stort tryck som det står "Intersport" på.
Tjej 2: Ooh, vad snygg. Var har du köpt den?

och så

En tjej ~23 och en kille ~25 jobbar i kassan och diskuterar vad de gjorde i helgen.
Tjejen: Jag hade tänkt att se den där Mamma mia, men det sket sig.
Killen: Jaha, varför det då?
Tjejen: För att det var så jävla dålig kvalitet på den jag hade laddat ned!
En kille i bakgrunden som uppfattat samtalet ger sin åsikt.
Bakgrundskillen (skriker): GÅ PÅ BIO!

Hoppas ni fick ett gott skratt. NU ska jag i alla fall äta
kycklingvingar och ha det trevligt med familjen..
You Know You Love Me.
XoXo
/case

Inga kommentarer: