2008-08-12

Varning för Bilder!







Bild nr 1:Är tagen i går natt. Vet inte varför, men jag fick för mig att ta en bild på min tv. Det blev ju jättelyckat, inte.
Bild nr 2: Är en bild på mig.. Kransen på huvudet är över 10 år gammal, eftersom jag fick den på en midsommar för länge sedan. Tycker den är fin. Föressten, jag kanske har sagt detta, men jag behöver verkligen en BRA kamera!
Bild nr 3: Är tagen ute vid Rotvik, när jag och Allis var ute och gick. Det började föressten spöregna, och vi gömde oss i en bussgrej.
Bild nr 4: Är paraplyet allis som tur var hade med sig, så vi kunde fortsätta våran promenad när det hade lugnat sig LITE. När vi kom fram till början av Saltvik blev det strålande solsken, och vi var nog dom enda som gick runt med ett uppfällt blött paraply..
Jag börjar bli trött på detta vädret! Ge mig sommar och sol istället!
You know you love me.
Xoxo
/ Case



Inga kommentarer: