2008-09-04

111.

Jag sitter nu här framför datorn och försöker lugna en galen klasskompis.
Hon kan tydligen inte glosorna eller kemiläxan..
Vi ska förhöra varandra på det. Det verkar vara en bra ide, jag vet inte ens
vilka vi har.. Crazy, I know.
Dricker varm choklad med marshmellows. Yammii.
Kan skriva en sammanfattning på dagen;

1. Svenskaläxan, skriftligt provgrej. Det sög, och jag fick typ.. 2 rätt? ( Usel på att gissa )
2. Matte, och jag och Julia hade skojigt. Julia frågade mig typ.. Hela tiden..
Jag " Och jag har inga skor... "
Julia: " Men, du suger på att härma honom. "
Julia, lite senare: " Linda, help me, annars vill I kill you. "
3. Musik! YAY! Tjejerna sjöng först, medans killarna spelade instrument ( Synth, bas, trummor eller kongas ) Sen spela tjejerna instrument, och jag fick som vanligt min älskade bas.
4. NO. Kollade i mikroskop på olika saker tillsammans med Rebecca.. Vi kom på dom äckligaste sakerna ( Te.x Öronvax, varklump, spott med mera.. )
5. Svenska. Det var ganska booring.. Skrev klart min tankekarta..
6. Idrott. 2 varv på slingan, och sedan nån jobbig lek.. Tror den hette Three Balls. Körde tillsammans med Lisa, Rebecca och mig själv..

Detta var väl i stort sätt min skoldag. Just det..Allis kom förbi, och Rebecca skrämde henne som inihelvete. ( Asså, Rebecca hade gömt sig i en buske.. )
Sedan kom Julia förbi, och Allis och Rebecca skrämde henne lika mycket. Resten funkade det inte på, och det sög..

Nu ska jag förhöra Olivia på glosorna.
God Kväll, och missa inte Idol.

/ Case

Inga kommentarer: