2008-09-13


Mitt stora intresse just nu är att kasta pil. Det finns liksom inte så mycket att göra. I alla fall så har jag nyss vaknat. Sitter och totalgäspar här, och är grymt trött, fast att jag vaknade nyss, som jag sade. Ska iväg och handla någonstans, vet inte vart ännu. Jag vet bara att vi ska handla. Ikväll blir det tvkväll med familjen. Förra helgen såg vi på Se Upp För Dårarna.. Den är grymt rolig. I alla fall så vet jag inte vad vi ska kolla på ikväll. Svensson Svensson kanske? Det är väl lite av en traditon, nästan som Kalle Anka på julafton ( Som jag faktiskt inte ser på ) eller Tigerhuvudet på Nyårsafton..
Citat från slöjden i tisdags, bara med tanke på jul:
Elias inne i Svetsarrummet; DET LUKTAR JU JUL!
Malin; Det luktar allt UTOM jul..
Jo, vi är så komiska vi kan bli. Nej, nu blir det att dra och handla.
Ha en fin Höstdag alla.
/ Case

Inga kommentarer: