2008-10-05

Frågestund med Case

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Nej?
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ja, oftaofta
Skrika: Varje dag.
Sova: Ja, dock för lite.
Ha ångest: Ja, beslutsångerst..
Skada dig själv med flit: hah, nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej, inte nu..
Drömma mardrömmar: Ja eller, nej.. ibland
Ta droger: självklart .
Försöka vara annorlunda: Jag är annorlunda, jag försöker inte
Klä dig i svart: Ja! Nästan alltid
Gå till kyrkan: Ehm, varje år i alla fall. Skolavslutningar och liknande man måste ta sig till..
Gå i skolan: Yeaaaaah
Röka: Nej, ursch
Ljuga: Vita lögner. ja, tyvärr för ofta..
Hata folk: Hata? Nej. Ogilla? ja.
Lita på folk: Nja, har väl ganska svårt för det..

VEM:
Saknar du:.__. lite för många
Vill du döda: ingen just nu
Rörde dig sist: Fia Fia <'3
Vill du slå: Ingen just nu
Vill du kittla: no one.
Kramade du sist: Malin!
Vill du prata med: Jag vill prata med...hmm.. Olivia, hon är rolig!
Skrek du på sist: Elias..
Vill du vara som: jag vet inte...
Sårade dig sist: jag själv.
Vill du bli galet full med: OLIVIA OCH JULIA!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Julia, klart . (:
Fick du sms från senast: Rebecca
Ringde dig senast: Pappa
Är snyggast på jorden: aw, jag vet inte. har ju inte träffat alla på jorden

HAR DU:
För många vänner: Man kan aldrig ha för många vänner. Vänner är bäst!
Förföljelsemani: jaa.
Tvångstankar: hah, neh
Någon annan psykisk sjukdom: har jag säkert
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: hah, har typ en knut i benet så jag haltar.. sen går jag snett..
Färgat håret: Jag färgade det svart i fyran och sedan mörkbrunt.. Nu har jag inte rört de på två år..
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öron.
Egen dator: ja, två styckna. Den ena är visserligen en bärbar urgammal..
Bra självförtroende: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, jag säger sällan Jag älskar dig
Bjudit ut någon: Nej..
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja..
Stulit någonting: Nej, trots att jag är en satunge.. (;
Lämnat landet: jaa.
Tuttat eld på nått: ja
Gjort något olagligt: jaa.

HUR:
Går du: snett,.
Svarar du i telefonen: "Hallå?" eller "Hej det är Linda."
Fördriver du tiden: fotografera eller photoshop
mycket pengar har du: Antagligen för lite
Tjänar du pengar: månadspengar
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: Lite då och då..
Många stör du dig på: Många
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

TROR DU:
Att du kommer bli något: nej.. skojade..
På gud: Nej
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: hah, nej
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Det kan de säkert
Att du kommer leva länge: nej, jag vet inte

Inga kommentarer: