2008-10-09

Informotion om dagen och gårdagen

Ledsen att jag inte hann skriva igår!
Här kommer infot om gårdagen:

Det var Elevens val dag.

Dagen började klockan 08.30 med dans.
Grymt skojigt.
Vi började med Bolonges eller vad fan den hette.
GRYM asså..
Dansade med en kille från nian, och emilia skratta åt mig..
Sedan var det amerikansk polka, grymt roligt. Fick vara kille.. ^_^
Vi avslutade med Linedance som helt klart var roligast.

Sedan var det NO med Malin, vi hade skoj.
Blev klart med min information om Venus, ska bara måla en bild..
Emilia ska få skriva av min också.

Sedan vart det pingis.
Det första 20 minuterna var urtråkiga,
sedan blev det roligt när vi blev tvingade att spela.
Varje gång jag, malin, olivia eller becca sköt
iväg bollen ville becca gå och hämta den..
Sedan var det avslappning och motion, lika tråkigt som vanligt.
Vi visade danserna förJennica. Lunch sen!

Vi avslutade hela dagen med BILD!
Målade en not på min pärm..

-----------

Idag:
Musik, som var roligt som vanligt.
Vi körde fribeegolf på idrotten och jag lyckades få en stor
och fet fläskläpp. yay.

Det var väl det speciella.
Nu blir det is på läppen.

Hejdå!

/Case

Inga kommentarer: