2008-10-30

It's the wrong kind of place to be cheating on you...

Första rediga inlägget på fyra dagar.
Jag fattar inte hur ni har klarat er utan mig.
Näh, jag skojade bara.
Jag har haft fullt upp med att försöka njuta av ledigheten,
men nu ska jag försöka komma tillbaka igen.
Jag tror jag ska byta tillbaka till min gamla layout som början.
Jag kommer visa mera intresse för bloggen, och jag hoppas jag
har intresset att för en ny layout snart, eller vad tycker ni?

Problemet är att jag inte har så mycket att skriva eftersom
det inte händer så mycket nu när jag inte går i skolan,
fast det lär väl komma efter hand.

Nu ska jag försöka komma på receptet till mammas Renskavsgryta!
Det lär ju jag komma ihåg..
Inte

Jag har nämligen grymt dåligt minne.
Efter jag har kommit på receptet ska jag försöka läsa klart
Punkindustriell hårdrockare med attityd..
En grymt rolig bok.

Jaha, ikväll har vi ingen värme & inget varmvatten.
jag kommer dö.
Inte nog med det, det är också SNÖKAOS-VARNING.
Suck.

God kväll alla!
/case

Inga kommentarer: