2008-10-12

Läs nerifrån.

Tack Copperplate @stallet.se, du gjorde min dag bättre. x'D


LÄS NERIFRÅN!

----
Copperplate: vah? gick läraren och bajsade mitt på gatan? oO
---
Jag: hahah, tack, eller något? (a)
Hah, grymt coolt.
Fast enligt alla är jag hemskt agressiv, och farlig,
för att jag inte gick med på lärarens skitgrej, om att gå på trottoaren.
Vadå, hon gick själv på gatan.. O__ô
---
Copperplate: jasså, tycker du är söt och snäll mer än hotfull och agressiv xD
Ja de skulle vara coolt om man kunde skrämma livet av alla bara med att stega in i skolan, alla viker undan när man går haha^^
---
Jag: HAHAHAH! x'D COOLT DET SKULLE VAA! enligt alla är jag hotfull & aggressiv, seriöst..
---
Copperplate: Okay, men tänk o det går rykte om att du är en vampyr och att han hade sett klassfotot på dig från din förra skola, så sen stod han där och skakade av räddsla... stackarn xO
---
Jag: Hm, jag har mörkblont hår, inget smink & bara hål i öronen. x'D Fast visserligen hade jag svart hår & en massor av kajal förut, fast då gick jag inte ens på samma skola..jag är alltså raka motsatsen.. O__ô
---
Copperplate: haha okay xD har du svart hår som står ut åt alla håll, kajal över halva ansiktet, pieceringar å sånt eller? Oo
---
Jag: jah O__ô det vart smått läskigt. jag är liksom bara en sexa, och han vart nia och grymt lång.. scaaary var han, inte jag..
---
Copperplate: var 9:an livrädd för dig?
---
Jag: Hah, jag kan bara grundstegerna i Linedance. Niorna vart värsta bra, de har ju haft det långt tid innan, och sexorna bah " Vaaaaah?? " och sedan vart nian jag skulle dansa med livrädd för mig.. det var smått roligt.

Inga kommentarer: