2008-10-16

Min dag i stora drag

Nia 1: Du, jag har hittat en kemikalie som gör att bajset blir brunt, annars är det grått!
Jag & Maja när de har gått: VAFFAN? * Härmar va dom sa *
-------------
Nia 2: Har du en potatis?
Nia 1: Nä..
Nia 2: JAG MÅSTE HA EN POTATIS!
Nia 1: Vad ska du ha en potatis till?
Nia 2: Odla lite..
-----------
Maja & jag hade roligt åt det sen.
Blev dans på idrotten. En obligatorisk dans, som vi redan kunde, eller
vissa av tjejerna i alla fall. Fick dansa med Adam S 4 gånger i rad. YAY! x'D
Sedan blev det linedance, eller Innebandy för de som ville.Vissa av tjejerna fick
tre killar att dansa. lyckat.
Dom lyckades tillslut i alla fall & tyckte nog att det var ganska kul.
BRA JOBBAT MAJA, EMILIA & RESTEN!
På kemin så fick vi bränna magnesium & tenn. skojigt.
Bytte låt på musiken, till Only You.
Spelade synt med LivLiv som inte hittade tangenterna. (;

Inga kommentarer: