2008-11-25

Hola! Me llamo Linda, y tú?

skola idag.
Började med spanska.
Jag och Millan skrek till varandra över klassrummet
medans vi såg på film. Sen skrek vi till Hannes också.
Jag fick 97 av 105 på det 'rediga' provet och
13 av 14 på hörförståelsen.
Nöjd som satan!

Sedan var det slöjd. Målade med Julia&adam&emilia.
De coola i målarrummet, helt klart..
Matte sedan. Ursch och blä.

Motion. Anette puttade ellen, som puttade tillbaka
vi gick på fritidsled, två och två, men Allis ville inte gå
med Diederik så hon gick med mig & ellen istället.

SO. Fick tillbaka mitt prov.7/7 rätt. Jag äger.
Får nästan alltid alla rätt på SO prov.

Efter skolan blev det att åka till Netto.
Köpte tre fotoramar, det behövs!

STUDIEDAG imorgon! Lycka.
På torsdag är det elevensval dag.
börjar med svenska i 51.
sen dans i gympasal
bild i bildsal
avslappning+lunch
Qui gong i gympasal
& matte i 54.
skön dag.

Nu ska jag gå, eftersom jag ska städa. fy.
/ case

Inga kommentarer: