2008-11-26

I wish my life was this song

Nu har det hänt!
Jag har bytt design igen..
Lite trix med det, fast tillslut gick det.
Inte Exakt samma färg på bakrunden, men orkar rent utsagt inte fixa det.

Idag är det alltså studiedag, helt klart välbehövt.
Smsade med Rebecca förut..

Becca: God morgon! Vad gör du då?
Jag: God morgon på dig med. Jag gör inget, du då?
Becca: Jag är hemma hos mormor och bakar.
Jag: Okej, kul! :)
Becca: Japp :)
Jag: Ska köpa presenter nu :)
Becca: Okej, ha det så kul.
Jag: Vad börjar du med imorgon? Jag börjar med svenska. Ska du ha på dig gympakläder
hela dagen?
Becca: Ja, jag tror det :)
Jag: Okej, vad börjar du med?
Becca: 51 eller vad det var.. :)
Jag: Ok, svenska vah?
Becca: Jag tror det :-S Sen har jag dans tror jag :)
Jag: Jag med! Sen bild, qui gong och sist matte!
Becca: Jag med tror jag.
Jag: Okej, syns imorgon :)

Becca & jag Smsar alltid roligt.
Hoppas ni gillar layouten!
/ Case

Inga kommentarer: