2008-11-11

Oj! Svar på frågor.

Jag fick respons på min frågestund så snabbt, att jag tyckte det var dags
att börja svara.

1. Hur kommer det sig att du började blogga?
Oj, jag vet faktiskt inte. Det var väl som min nya dagbok,
fast på internet.
2. Har du några bloggar du läser dagligen?
Ja, jag läser Linnéa Nilssons blogg, Lisa Chens, Sara Nilssons, Jacob Anderssons, Lisa ( Min lärares), Jennicas ( Min lärares ), Elins och Lisettes.
3. Har du några syskon?
Ja, det har jag.
4. Har du några djur?
Ja, jag har det. En hund och två katter.
5. Vad har du för fritidsintressen?
Spela Super Mario! Och vara med vänner, sjunga, dansa, läsa, photoshopa, fotografera med mera.
6. Kan du berätta något om dina kompisar?
De har helt klart sjuk humor, det måste man väl ha för att kunna umgås med mig. hah.
7. Vilket är ditt favoritämne?
Musik!
8. Har du någon speciell egenskap?´
Hah, nej, det tror jag inte.. Jag kan få de flesta att skratta. det är väl bra?
9. Vad har du för stil?
Jag tror jag har en egen stil.
10. Vilken musik gillar du bäst?
Punk, rock och emo är väl en blandning av musik jag gillar
11. Vad fotar du med för kamera?
Just nu äger jag ingen egen kamera, eftersom jag gav bort den till min syrra.
Därför fotar jag bara med pappas kamera som jag tycker är bra (5.0 megapixel)
12. Vill du heta något annat än ditt namn?
Jag är inte precis ett fan av mitt namn, så, ja..
13. Isåfall vad?
Megan, Charlie eller Emily
14. Om du varit en kille, vad skulle du vilja heta?
Aaron eller Daniel. (:
15. Ditt mest pinsamma ögonblick var?
När jag lyckades tappa rösten på skolavslutningen..
16. Vad önskar du dig mest?
En systemkamera!
17. Tror du på något övernaturligt?
Ja, jag tror på andar, helt klart.
18.Vad vill du arbeta med?
Jag vill arbeta som advokat, läkare eller brottsutredare.
19. Vad tycker du om din klass?
Den är helt klart den bästa!
20. Har du bra omdöme i skolan?
Jag har MVG eller vad man ska kalla det i Engelska.
I resten har jag VG/G. (:
21. Favoritdjur?
Hund, katt och häst!
23. Vad använder du för photoshop.
Jag använder mig av Photoshop CS2.

Inga kommentarer: