2008-11-20

Tjaoo! ( som man inte skriver till Mormor )

Idag var det skola.
Började med svenska, Lisa lär oss att skriva brev.
Hon stavade fel ett flertal gånger och glömde sätta dit ord.
Sen prata hon finska & lappländska som Elias tycker låter läskigt..

Sen var det matte, bytte platser så jag sitter vid LivLiv!
Som fuskar...

Sedan var det musik..
Jag var värdelös på trummor.
fattar inte varför. Kom in i det tillslut. Allis tog kort på mig &
Jonathan skratta åt mig. inte snällt.
I alla fall så gick brandlarmet och alla sprang ut.

NO sen där vi skrev om ryggradslösa djur.
tråkigt.

avslutade med idrott.
luftboll först och sedan dans/innebandy.
själv dansade jag med Becca A.
Vi dansade squaredance. helt klart roligt..
Stannade lite efter lektionen för attdansa Linedance med Emilia&allis&julia.

Nu ska jag runda av detta, bara med förkortningar, typ

mvh charlie sm lskar er. ily ppl. *

/ Case

mvh = med vänliga hälsningar
charlie = jag
sm = som
lskar = älskar
er = er.
ily = i love you
ppl = people.

Inga kommentarer: