2008-12-05

Det här var ett misstag av mig, ett misstag av mig.

Ganska rolig dag idag.
Svenska först. Vi skulle göra en tankekarta.
Det blev något liknande detta:
En randig zebra, som var svartvit hade en lillasyster som var tre år och hette elin.
De hade ett problem med tjuvskyttar, så de flydde till tomten, som var emo.
de försökte stoppa tjuvskyttarna, men lyckades in, så de fick ta in Fjortistomten.
Zebran bodde i en bongalow med rosa tak, svarta möbler och stora speglar.

När Anette kom in sa hon att den var jättebra.
Lisa: Vad grön du var då.
Anette: Jag är en julgran!
Hon lät allvarligt packad.

Jag tror på de bästa.
Humor guden - Johannes
Korta guden - Alex
Clown guden - Svante
Fjortisguden - Olivia
Ohlssonpratkvarn guden - Julia
Damp guden - Erika
Emo guden/långa guden - Jag.

* inlägget heter som det heter pga att jag lyssnar på den låten.

Inga kommentarer: