2008-12-01

Layout

Ny layout, igen. jag vet, men jag älskar att göra layouts,
och det sägs att övning ger färdighet.
Tänkte göra något juligt, men glömde bort min ide, så det fick
bara bli en liten bit röd text.
Kan inte förstå att det redan är första December.
Känns ganska overkligt.
Dags att handla julklappar!

Idag blev det skola som vanligt. Hände inget speciellt typ,
mera än att jag fick ont i huvudet och mådde illa under engelska/lunch/idrott.
Inte trevligt, men det försvann när vi såg på film under svenskan.
Sen slutade vi. Jag älskar när det känns som dagarna flyter iväg,
trots att det är ganska läskigt när man tänker efter.

Jag sitter och lyssnar på Evenescence. Jag älskar texterna
på deras låtar. " Hello, I'm in you're mind, giving you someone to talk to "
och " Don't try to fix me, I'm not broken " är två av mina favoritcitat,
som kommer från samma låt, Hello med Evenescence.

Jag älskar också låten Here Without You med 3 doors down
och My love is your love, i Robin B;s veriation.
+ Helt klart Hot n' Cold med Katy Perry.

Väldigt blandad musiksmak har jag alltså.
Som just nu, lyssnar på Lady Gaga - Just Dance och bytte till
Knocking on heavens door. Lite skillnad kanske?

Nu är det dags för mig att avrunda detta onödigt långa meddelande som inte gav
er ett skit, mer än min musiksmak om ni vill ge mig en blandningskriva.
Det känns som om jag utvecklar allt jag säger? Tycker ni det också?
Hör då av er.

BLÄ! Jag gjorde det igen.

HEJDÅ för nu!
( Lär skriva ett nytt onödigt inlägg om ca 3 minuter.. Säkert. )
/ Case

Inga kommentarer: