2008-12-19

NU ÄR DET L O V!

Idag var det AVSLUTNING!
Gangsterbrudarna fick julklappar. Julia blev beroende
av sin klubba, och Erika av sitt knark ... ( Pepparmintstabletter )
Vi städade först hemklassrummet.
Tuggummi under bänkarna är I N T E pepp..
Sen fick vi städa våra skåp - välbehövligt.

Sen var det typ ett häfte med ordgrejor i, inte speciellt
kul, men endå.
Sen kollade vi på niornas dansuppvisning &
lärare-mot-niorna-volleybollen.
Jag och Erika hade kul..

Sen åt vi, och Johannes & Erika härmade varandra
igenom att inte äta brödkanter & hata gröten.
Erika la sina saker i min ficka.
Erika: Du är bra du.
Jag: Ja.. Lite som en... Låda.
Jag mobbade Johannes för att han inte hade mitt mobilnummer.
Skoj.

Sen var det F I L M hela eftermiddagen.
Rebecca&Emilia satt och grät medans
jag, Adam & Jonathan skrattade.
Sen blev det kramkalas, och alla önskade alla en god jul.
Vi till Jonathan: God jul, grattis på födelsedagen, ha en bra namnsdag & gott nytt år!

Tog sällskap med Svante & Emilia hem, skojigt.

NU ÄR DET ALLTSÅ LOV!

/ Case

Inga kommentarer: