2008-03-23

Blå Blåa Skyar

Inte ett moln, så långt ögat kan nå..
Inte en droppe regn, på en sekund.

Japp, detta är nya veriationen av Sommaren Är Kort.
Inte för att det är sommar, utan vår, men det regnar faktiskt
inte idag, och man kan inte se ett moln på himlen.
fast det är freecing cold outside.
Ca 6 -.. Det suger.

Blev en lyckad påskafton igår,
men det kunde varit bättre pogram på TV:n,
så vi fick se på Ambulans, först på plats vilket
var redigt bra.

Sedan blev det Sing A Long men jag tycker
det blir tråkigare och tråkigare efter dom
har bytt ut den andra i det andra laget.
Claes Suger!

Föressten så får jag snart damp på nya
Bilddagboken.
Det går segt att ladda upp bilder och man kan typ
inte göra ett skit.
Ursch för nya Bilddagboken!

Ska bädda och städa idag..
Blää, så tråkigt.
Kommer nog skriva mera sedan. Kanske
före och efterbilder på mitt vackra rum som ser ut som en svinstia just nu.
JAG VILL MÅLA OM!

Nu kom jag ifrån ämnet.
Men jag vill måla om.
Jag har 5 väggar, efter som mitt rum ser sjukt ut.
Men ändå. Jag vill ha den minsta väggen, med gaderober svart, och sedan vill jag ha den största väggen hallon röd, och resten vita. Skulle vara snyggt. Men det
skulle vara lättare om mitt rum hade en vanlig form.

/ Case

Inga kommentarer: