2008-03-22

PåskPåsk.

Har nyss ätit påskmiddagen, och nu värker jag i mig godiset.
Ska se på Livet enligt rosa om 1 timme.
Har ont i magen efter allt godis.
Märkte att det förra inlägget var mitt 30 inlägg.
Har gått rätt segt för bloggen, men det blir väl bättre.
Om jag fortsätter såhär blir det nog rätt så snabbt 100 inlägg.
Måste ringa till Rebecca imorgon kväll, kom jag ihåg nu.
Men kanske ringer på måndag istället.

Linnea, min kusin var här klockan halv 3 idag och hämtade tomtarna.
Jättesnygga skor har hon. ( Likadana som jag har )
Hon tyckte att jag hade snygga skor också. xD
Iallefall, det var kul att träffa henne igen.
Rätt så länge sedan.

Just nu sitter jag och kollar på solnedgången utanför fönstret.
Himlen är ljust orange, och det ser vårigt ut,
fast att det har snöat hela dagen.

Hoppas iallefall att våren kommer snart,
så att man slipper det iskalla svenska vintren i Oskarshamn.
Och i allefall tills på onsdag vill jag ha bra väder eftersom vi åker till Tingserd,
och jag MÅSTE köpa ett nyss minneskort till mobilen,
eftersom jag ska ha den som kamera och MP3 på gotland om
lite mindre än 3 månader.
Aja, måste gå nu igen.
/ Case

Inga kommentarer: