2008-03-16

Jag äger dig på uttal


Melodifestivalen igår.
Iih, Chock att Charlotte Perelli vann.
Nej..
Tyckte inte hon var så bra.
Men iallefall.
Var ute till klockan fem igår, från klockan 12.
Pappa bara ' Vi kommer inte stanna längre än till klockan 3 '
Hahha, där fick han.
Hjälpte han att såga sönder... Pallar heter det.
Vi bygger golv till husvagnen.. Syrran och Mamma hjälpte också till. Blir nog bra, ska vi se. Jätte skönt väder var det iallefall, men jag orkar inte vända på alla bilder jag tog, och förssten, så vet jag att man inte ska ta bilder mot solen, men igår sket jag rent utsagt idet eftersom jag tycker det är skönt att solen ÄNTLIGEN har nått Oskarshamn. Det är likadant väder idag och vi ska snart dra till husvagnen, så jag skriver detta lite snabbt. Imorgon börjar skolan igen, och Laura Trenter kommer till våran klass ( författaren. ) På tisdag är det brandutbildning.. Detta behövs för att en brand ska börja:
Värme, syre och brännbart material. För att få det sluta brinna tar man bort en av sakerna. På onsdag är det nog inget speciellt, och inte på torsdag heller, mera än påskpyssel. Sedan på fredag är vi lediga, som vi brukar att vara. Sedan är det påsklov.
Gick på stan också med syster igår, när det var molningt, och sedan var det en affisch det stod att BYZ hade varit i stan den 1 Mars och nu ska ni få höra en kort dialog om att jag äger på uttal.
Lisette ( syster ): Byz har varit i stan.
Jag: Han heter ' baajs '
xD
Ska gå nu, för mamma är klar med tvätten.
/ Case


Inga kommentarer: