2008-03-18

Rebecca och Brandutbildning.




Igår kunde jag inte skriva. Va
med Rebecca och hade a lot of fun, om
man säger så.
Ni kan få en bild på mig och mitt hår, i hate it och på gräset efter regnet igår.. xD
Idag hade vi brandutbildning, och det gick jättebra, tills vi skulle släcka TV:n.
Kunde inte stänga av slangen, så Ulf fick hjälpa mig.
Var ensam tjej i gruppen, och när vi skulle upp i bandbilen så var det värsta
tjuriga människan där.
Men iallefall när vi skulle ut så hoppade alla i min grupp ut från liksom.. 1 meter..
Högt ju..
Haha.
Vi hade innebandy på idrotten och det blev 1-1 och jag var målvakt i vårat lag. Gick bra,
tycker jag iallefall. Gud, måste vända på några bilder jag tog igår,
men jag orkar inte det just nu. Spelade in lite videor igår också. Föresten,
vi har byggt klart golvet till husvagnen, och det blev bra.
I morse när jag vaknade snöade det, och jag bara denna till mamma " NU BLIR
DET IGEN BRANDUTBILDNING!"
Men det försvann så fort som det kom.
Hoppas det blir redig vår snart.
Klassresan närmar ju sig!! Wiie.
Disco på Sky den 5 april med klassen. :)
Ni får väl vända på huvut för att se videon, eftersom jag inte vet hur man vänder den.
Im so logical.
Bye,
/ Case


Inga kommentarer: