2008-03-21

Påsklov!



Nu är det ÄNTLIGEN påsklov!


Ska bli sköt med 10 dagars ledighet från gapande Magnus.. Kolla vilka fina bilder man kan ta med en Sony Ericsson W200i. Tog den hemma hos Rebecca. Jag gillar faktiskt min mobilkamera. Den är mycket bättre än min digitalkamera, så därför kommer jag köpa ett större minneskort till mobilen så man kan ha den som mobil OCH kamera på Gotland. Måste påminna mamma om att betala tills den 18 april. Resan kommer närmare. 21 idag, och den 7 åker vi... Måste slå in paketen som jag köpt till maja och Olivia. Föressten har jag märkt att jag hoppas massor när jag skrivar, som först resan och sedan kommer jag helt enkelt på att jag ska slå in paket.. Haha. Börjar bli glömsk, så jag måste skriva upp saker direkt. Igår stod jag och pratade med Magnus, och efter ett tag, när jag kommit halvvägs så var jag tvungen att fråga vad vi pratade om. Haha. Nu hoppar jag igen. Vi skriver ju dikter på svenskan, och detta var sista diktlektionen ;/ Julia ville skriva av min dikt för att den var SÅÅ BRA! Det tyckte inte jag.
Emilias och mina bokstävs dikter blev såhär: Ingmar irriterar Inga och Ingmaries Ismaskin Isar. Det var bara en del av dom, inte alla.
Linda leker lus tyckte Julia att jag skulle skriva, men det blev lite diskriminering för mig. Men nu ska jag fråga mamma om hon hittade en tomte. Min kusin ska nämligen ha den, och hon kommer ner i helgen så jag måste skriva det till henne.
Får se om jag skriver mera sen, nu ska jag gå och ta en klubba och fråga mamma ;P
Cya.
/ Case


Inga kommentarer: