2008-04-01

Bli ej lurade av alla. ^_^

Lurade lärarna Magnus och Arne idag.
Det var lätt roligast att lura magnus ( Det är första april och Malin , rebeccorna och jag har så jäkla skojj tillsammas.
Så här gick det till: Vi snacka ihop oss med Ingela ( rastvakt )
som kom upp i klassrummet och sa att hon skulle prata med oss.
Sedan ropa hon in magnus i Bibloteket ( som såg helt förskräckt ut )
Sedan skrek alla ( Ingela, rebecca, rebecca malin och Jajj. ) ' April April ' åt han.
Redigt kul.
Han bara " Hur skulle jag kunna tro att NI skulle kunna göra nåt sådant? "

När vi kom tillbaka undrade alla vad som hade hänt.
Jonathan sa att alla hade trott att det var jag som hade gjort nåt.
Varför JAG? JAG ÄRE SÅ JÄVLA OSKYLDIG ^_^
Ömm, tillbaka till ämnet.

När vi lurade Arne sa vi att det hade börjat brinna när vi lagade mat.
Han trodde på det, tills rebecca sa " Arne, vad är det för dag idag? "

Aja, redigt kul.

I kören ska vi göra värsta coola rörelserna till Pirates of the Caribean ( stavning ) musiken.

REDIGT FRÄÄNT .

Just det.
Körde rövkrok på idrotten mot lisa.
Man ska typ kroka hälsenorna, och trycka ner den andras ben, så att den andra vänder sig om.

SKITSKOJJ! DET VAR LÄTT ROLIGAST NÄR JAG VANN MED 9 - 1.

Föressten, på uppvärmingen skulle vi röra vid trä,
och Rebecca sprang bort och tog på magnus huvud. Haha

Igår var jag med rebecca, så jag kunde inte skriva.
Konversation
Jag: Magnus, du vet dom där pengarna som går till barn, från majblomsförsäljningen?
Kan vi inte ge lite till Rebecca.

Magnus: Det finns ett ställe mitt ute i en skog, ett LITET isolerat rum.
Rebecca: är det där du bor eller? ( Betoning på alla ord, så det lät som hon trodde det)

Redigt kul lät det iallefall.

/ Case påer alla.

Inga kommentarer: