2008-08-21

90 inlägg

Nu är det 90 inlägg
sedan jag började bloggen.
Grymt sakta tiden har gått.
Kanske för att jag itne har varit aktiv alla dagar.
Idag var det äventyrsbanan med klassen.
Våran ( Alex, Oscar, Kajsa, Jonathan, Ellens och Julias + min )
grupp hette Loosers, och vi kom tvåa.
Haha, vi var duktiga. V
Lyfte över Oscar i minsta hålet på 'spindelnätet'
Det var roligt.
Jag fick ta emot Oscar, sedan Alex..
Och alla andra som skulle över.
Julia fick panik när adam och Jonathan skulle lyfta henne,
så det gick inte.
Imorgon ska vi börja gå enligt schemat, och jag svär
att jag säkert inte kommer hitta till alla saler.
Men det får vi se imorgon

Nu ska jag gå och se på Ghost Whisperer. Det börjar om
45 minuter, så man måste göra sig redo.

Godnatt.
You Know You Love Me
XoXo
/ Case

Inga kommentarer: