2008-08-22

Trevlig dag i skolan

Det var idag första dagen vi följde schemat.
Fått reda på vilken grupp jag kommer med i
musiken, vilket oftast blir grupp 2, precis som denna gången.
Det positiva är att ÄNTLIGEN är min bästa kompis med i gruppen,
det negativa är att min VÄRSTA fiende är med i gruppen..
Suck, man blir aldrig nöjd.

Vi har börjat läsa Kyrkdjävulen, vilket verkar vara en redigt bra bok.
Har fastnat för den, vilket gör att jag inte kan sluta läsa, fast att jag måste.
Kollade nyss in min lärares blogg, Lisas.
Verkar helt okej att ha en blogg, eftersom om man är sjuk kan man alltid kolla in den.

Sen körde vi någon lugnande sak, fast det var inte lugnande eftersom Svante,
min bänkkompis snackade på hela tiden, Precis hela tiden..

Rebecca ( min bästa kompis ) och en av dom nya killarna ( Johannes )
sitter bakom mig och snackar hela tiden dom med..
På bilden.
Svante; " Jag ska måla en souuul. " ( Sol på skånsk brytning )
Jag; " Ska du måla en stol? "

Haha. Vi har så roligt vi.
Nu blir det att se på tv.

Trevlig kväll alla bloggare och läsare

Inga kommentarer: