2008-09-30

Another Day is passing by

När jag kom till skolan hade vi 20 minuter på oss till lektionen,
vilket gjorde så att jag, Rebecca och Julia självklart
gick in i bibloteket för att plugga igenom språkläxorna.
Vi hade grymt roligt åt Julias tyska, och Beccas och min
Spanska är ganska lätt och tråkig.
I alla fall.
Julia; Varför har du pengar i pennfacket?
Rebecca: Ifall jag skulle bli hungrig..
Julia: Äter du upp dom då eller?
Det lät grymt roligt.
Sedan var det äckelslöjd. Det är hemskt.
I alla fall satt Erik, Jag, Rebecca, Emilia, Olivia och Erik
vid ett bord och jobbade, och Emilia smutsade ner mina byxor
med sågspån. Sedan satt vi och sjöng på A Drop In The Ocean.

Julia satt ensam vid ett bord, och sedan gick hon därifrån.
Då flyttade alla dit. Det hade vi roligt åt.

På vägen till matsalen halkade Olivia när hon skulle öppna dörren.
Det såg roligt ut!

Imorgon har vi svenska med Lisa, som fortfarande inte hittat min blogg.
Vi har också orientering, så vi måste gå till skolan i
gympakläder. Så hemskt..
Fast i alla fall kommer jag och rebecca inte hitta en enda
kontroll i hela jävla K-Berg.

Nu ska jag äta!
/ Case

Inga kommentarer: