2008-09-29

Förminskad månadspeng?

Idag började vi med matte, som så många andra dagar.
Det är faktiskt ganska lungt att börja med matte.
Vi håller bara på med bråk vilket är lika med lätt.
Man får ju lyssna på musik på lektionen, och det är helt klart
ett plus. Sedan hade vi SO, helt klart sämsta lektionen i veckan efter
idrott. Vi skulle bara måla en karta över kommunen som jag, Rebecca och
LivLiv klarade snabbt. Sedan var det engelska.
Vi ska presentera om ett engelsktalande land, på engelska.
Min grupp är ganska omöjlig att sätta i arbete, då det bara är 3 tjejer som arbetar
medans killarna barnslar sig..
Sen vart det idrott, och vi orienterade som vanligt.
Spenderade 20 minuter igenom att leta efter samma kontroll med en annan grupp..
Inte roligt alls, fattar inte ens hur vi ska kunna klara oss på onsdag, då vi skall
till Kristineberg och orientera.
Vi avslutade med lättlätt svenska..

Imorgon har vi spanska och jag har inte tränat ett skit kan jag säga..
men i alla fall så lär jag fatta det ändå.

Nu ska jag ta och städa, för annars tar mamma min månadspeng och slänger
varenda sak som finns på mitt rum, och det är inte lite det (:
God kväll alla läsare, vi får se om det kommer något mer inlägg..

/Case

Inga kommentarer: