2008-11-14

Charlie is tha man.

Där ser man! Testade nyss hur mycket boknörd jag var. 68%
I början av året var jag bara 53 %. Som kommentar fick jag " Så mycket
interligens i ett sådant litet huvud. Och snygg är du också! "
HAH!
Charlie är alltså mitt nya namn, kallas också Challe eller Chille. :)
Allis heter Alex/Alexandra också.
Jag vill byta namn till Charlie, Robin eller Kim! Det är så coolt att tjejer
heter killnamn.

I alla fall var det skola idag. Började med svenska.
Vi ska skriva brev på lektionen och jag vet ju vem jag ska skriva till! ;)

Sen var det bild, ganska tråkigt förövrigt. Det luktade fritids i klassrummet
och jag fick en återblick.. Ganska mysigt.

Lämnade min text om filmerna om Drottning Kristina och om Gustav II Adolf som jag skrev
23.00 i natt.

NO sedan, se på Planet Earth med Eicca. SkojSkoj.

Engelska sedan, ganska normaltråkigt.. prov också.
Avslutade med livskunskap.. Klassråd och sedan planering.
Det är alldeles strax klart! Vi behöver bara runt 15 minuter att avsluta
allt på, sedan börjar vi träna in det. Det känns inte helt fel.

Emilia: * Lägger ifrån sig mobilen på bänken, och lisa sätter sig bredvid den *
Helt plötsligt hör vi alla hur något låter.
Lisa: Hela mitt arsle vibrerar..
Emilia: MIN MOBIL!

Finfint, Millan.
Nu ska jag kolla hur det går för mamma som bakar.
Ikväll blir det pensionärsprogram som jag hjärtar <3
/ Charlie Case

Inga kommentarer: