2008-11-13

Det var min dag

Hej!
Dagen började med svenska, läxförhör.
" Vilken upptäckt gjorde Siri? "
Ja, vilken upptäckt var det? Det var en jävligt bra fråga.
Vi fortsatte med matte, där jag&maja&julia&jimmy
fick jobba med fördjupningar. skojigt.


Musik sedan! Bytte låt till Movie Star & vi delades upp i tre
olika grupper som skulle gå runt på olika stationer. Jag hamnade
med Malin, Allis & Jonathan.
Vi började att spela Trummor & Bas.
Sedan spelade vi synth och gitarr. Då kom Jenny (?) in och spelade igenom
hela låten med oss, skoj. Hon lärde oss ett knep!
Vi hann inte med sista stationen, att spela trummor för Marianne, det blir nästa gång.


Sedan var det NO. Dessikera bläckfisk, helt klart roligt. Malin, som var min
jobbarkompis vågade inte ta i fisken. jag skar ut ögat, klippte upp buken & skar
sönder hjärtat. jag är mordisk.

Sista lektionen var idrott, och jag och malin fick vara dommare på innebandyn.
killarna är roligare att kolla på när de spelar än tjejerna.
Det var väl min dag i stora drag. Nu ska jag spela gitarr!

/ Case

Inga kommentarer: