2008-11-27

Idag är en sådan dag man vill hoppa upp och ner och skrika på.

Rolig dag idag.
Började med Svenska. Läste till sidan 53 i en bok med
onormalt liten text, enligt Maja.

Sen var det dans. Roligt roligt. Dansade först Linedance, sen bolonäs,
och sist sqaredance med Malin.
En av niorna sprang igenom raden med folk och gjorde high five med alla.
Nian: Bra jobbat tjejer, och Simon.
( Det var bara två killar )

Jag innan bilden: Är det bara Vi från 65A? 65C? Vad fan går vi i för klass egentligen?
Vi gjorde ett collage om sig själva på bilden, utan att använda ord.
Jag kollade i en tidning, som jag skulle klippa ut saker ifrån.
Jag: Åh, Det här kan ellen ha på sitt collage. Välkommen till världen står det!

Adam läser på fönstret: OBS. Kolla alla fönster.
Moris: VAAAH? *kollar på bänken*

Ellen hade killhumor, hon satt och skrattade med Adam&Moris hela lektionen.

Sen var det lunch&avslappning.
Qui Gong sen.
Det var värsta roliga åttan där..
Vi skulle göra massor av roliga rörelser.

Åttan: Vad fan är Tan Tien egentligen?

Susanne: Vi drar ner persiennerna.
Åttan: Då blir det ju mörkt!

Åttan till sin kompis: Rör du soppa eller?

Dagen slutade med tråkmatte.
Emilia&Rebecca&jag fattade inte uppgiften.

Inga kommentarer: