2008-11-26

Svar

1. Vilken är din favoritlåt?
Just nu är det Känn ingen sorg för mig göteborg.
2. Vilken var din första idol?
Svår fråga.. Tror det var Olsen Brothers, eller A-teens!
3. Vad har du haft för hårfärger?
Svart, blont, brunt, rött..
4. Vilken är favorit radiostationen?
Mix Megapol eller Rix FM
5. Photoshop eller Paint?
Photoshop.
6. Favoritfärgen?
Svart!
7. Går du i en stor eller liten skola?
En ganska stor..
8. Vad heter din bästa kompis?
Min bästa kompis heter Nellie <3
9. Förklara dina kompisar lite.
Humoristiska, snälla och musikaliska. (:
10. Favoritplagg?
Svarta jeans.
11. Vad har du för kamera?
Jag använder pappas Kodak Easyshare
12. Emo, punk eller scremo?
Emo & Punk! Fast gillar allt.
13. Vad är ditt Bästa sommarminne?
Den här sommaren, när jag och hela min klass var på gotland i tre dagar.
14. Bästa tv-program?
Ghost Whisperer
15. Bästa maten?
mammas.. Helst lax.
16. Hat färg?
Rosa!
17. Hat lukt?
Svett eller ruttet..
18. Favorit doft?
Vanilj & smultron.
19. Vilken är din favoritbok?
I taket lyser stjärnorna eller serien Hemsökt
20. Vilken är din favoritförfattare?
Meg Cabot ( En prinsessas dagbok, Hemsökt m.m)
21. Favorit dataspel?
Oj.. Zoo Tycoon 2 eller GTA Vice City
22. Favorit playstationspel?
Paparazzi eller Singstar.
23. Favorit XBox spel?
Shrek!
24. Favorit Wii spel?
Linda fiskar!
25.Din favoritsmiley?
.__. eller xD
26.Ditt mest missbrukta ord?
Jag döööör!/Bah/svordommar
27. Din favorit i idol?
Johan & Robin

Snabbfrågor:
( ) Katt/Hund (x)
(x) Vänner/Kärlek ( )
(x) Musik/TV ( )
(x) TV3/Kanal 5 (x)
(x) Läkare/Tandläkare ( )
(x) Håkan Hellström/Nordman ( )

god natt
/ Case

Inga kommentarer: