2008-11-05

Lindas lista för dagen

Dagens
Kläder: Underkläder, blå&vit randiga strumpor, svarta jeans, blå tröja & en svart munkjacka
Smink: Mascara
Frisyr: snebena och sina vanliga små lockar i topparna
Läsning: Läst ut Älska Dig Till Döds - Meg Cabot
Låt: This Is Me - Demi & Joe
Mat: I skolan blev det fiskgratäng & ett knäckebröd
Vill ha: Fortfarande en kamera
Favorit person: Johannes & Malin.
Köp: Tidning
Humör: Trött som sjutton.
Borde: Plugga. Har svensk"prov" imorgon.. glömde boken.. Läser igenom en gång på morgonen, när de andra har mentorstid så sitter de som en smäck. Har redan läst ut boken, så... Tills imorgon skulle vi läsa 6 sidor i Biologin också, men det gjorde jag i skolan.. Har redan tränat på keyboardgrejen, så de kan jag nu..
Beroende: Mitt beroende idag var av skratt. (;
Skit: Att Ellen fick bättre än mig på NO:n. Fast jag slår ALLA i engelska & SO! (;

God kväll alla människor.
/ Case

Inga kommentarer: