2008-11-07

vaah?

Skrev jag något inlägg igår? Är inte helt säker på det.
Jag skriver i alla fall idag! (:
Vi hade svenska först, med lisa. ganska lugn lektion.
Fick börja i någon bok med novell i.. fattade inte ett skvatt av vad jag läste..

Vi fortsatte dagen med bild. Numera sitter jag med Bäx, Millan & Eicca.
Helnöjd.
I alla fall så skulle vi måla ett porträtt utan att släppa pennan. Jag sa att min liknade
magnus lite.

Sedan var det NO, tråkigt, som vanligt.

Lunch & sedan engelska. Fick ett svårare läxförhör och lyssnade på hörövning.
Sen var det motion & sedan mentorstid.
På mentorstiden fick jag och Julia låtsasbråka, och helt plötsligt skrek
Jacob " FISKPINNE! "
Snacka om att jag och Julia började skratta. Det var meningen.

Avslutade dagen med Livskunskap. Det gick i stort sätt skit att
planera underhållningen. Men i alla fall så kommer vi väl igång
nästa vecka får jag hoppas.

Tjaacho
/ Case

Inga kommentarer: